Michał Mycka
Games User Researcher, który na co dzień sprawdza, czy doświadczenia graczy są zgodne z wizją twórców. W ciągu ostatnich 8 lat prowadził badania i analizy dla ponad 30 gier oraz projektów około growych, obejmujących szeroki zakres gatunków i platform – od gier mobilnych typu „match-3”, przez management simy na PC i gry przygodowe na konsole, aż po przygodowe gry akcji w VR. Współpracował między innymi z Games Operators, Klabater, Bloober Team czy Gamedust, a obecnie wspiera zespoły deweloperskie w Ubisoft Reflections. Ma wykształcenie w zakresie psychologii (magister) i ekonomii (doktorant), a także doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi (poparte certyfikatami Agile PM, Agile BA oraz PRINCE2). Jego trzy wyróżniające się obszary specjalizacji to game accessibility, badania biometryczne (Eye tracking, EEG, EDA/GSR) oraz badania na potrzeby gier VR i AR. Pisze o badaniach gier i opowiada o nich w czasie różnych wydarzeń, a także prowadzi zajęcia z wykorzystania metod biometrycznych w badaniach UX na Collegium Da Vinci w Poznaniu.