Development
Department
Piotr Rudnicki
Senior Unity Developer

Współtwórca i mentor kierunku

Game Developer
Unreal Engine with 3D Design & Unity Foundation
Kiedy jeszcze byłem w liceum zacząłem pracę w firmie zajmującej się nagłośnieniem koncertów. Spędziłem 7 lat w branży dźwiękowej, pracując na stanowisku realizatora dźwięku. Postanowiłem jednak zrobić zwrot o 180 stopni i się przebranżowić. Początkowo stawiałem na naukę C++ i myślałem o pracy w korporacji, jednak (na moje szczęście) stwierdziłem, że nie warto marnować czasu, skoro docelowo i tak chciałem wykorzystać programowanie do tworzenia gier. W ten sposób w 3 miesiące nauczyłem się Unity i C# w stopniu wystarczającym do otrzymania pierwszej pracy w Game Devie. Było to 5 lat i 4 firmy temu.

Zacząłem od rynku gier mobilnych, tam spędziłem około 3 lata pracując m.in przy hitowym Fishing Clash od Ten Square Games. Przez kolejne 2 lata tworzyłem gry w The Knights of Unity na wszelkie nowoczesne platformy od PC po next-genowe konsole, co kontunuuję dzisiaj w Room 8 Group. Hobbystycznie od kilku lat uczę ludzi tworzenia gier. Współtworzyłem, a potem prowadziłem zajęcia w ramach bootcampu, oraz wykładałem na Uniwersytecie Dolnośląskim.

Development Department

Game Developer

Unreal Engine with 3D Design & Unity Foundation

Dedykowany dla osób, których pasją są gry wideo i programowanie. Kierunek wyróżnia się praktycznym podejściem do nauki, kładzie nacisk na zdobywanie potrzebnych w branży wiedzy i doświadczenia. Kierunek Game Developer oferuje praktyczną wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych technologi w branży, podstaw programowania, tworzenia gier 2D i 3D oraz projektowania gier na różne platformy. Praca w Game Devie, to także praca w teamach.