Development
Department
Adrian Palczak
Senior QA Engineer

Współtwórca i mentor kierunku

Quality Assurance Manual Engineer
with Automative & ISTQB Foundation
W świat IT wszedłem w czasie pierwszego roku pracy jako nauczyciel angielskiego. Dostałem się do pierwszej edycji GameDevSchool w Warszawie, gdzie liznąłem programowania, game designu i pracy zespołowej. Po paru latach przerwy i wyjeździe na zachód europy wróciłem, aby odbyć staż w Dolby Labolatories. Po stażu zatrzymałem się na blisko 4 lata w dużym outsourcingowym korpo, gdzie też oszlifowałem swoje umiejętności testera manualnego.

Następne dwa lata kierowania zespołami testerskim w dużym projekcie farmaceutycznym nauczyły mnie czym jest walidacja, estymacja i asertywność. Rok temu nadszedł czas na start-up i automatyzację backendu. Łącznie do tej pory uzbierałem ponad 6 lat doświadczenia w różnych rolach. 

Pomijając kwestie zawodowe – ‘I am the many’. Zajmuję się tworzeniem gier planszowych, komponuję przeróżne rodzaje muzyki oraz jestem pasjonatem gamifikacji. Wszelkiej maści podcasty popularno-naukowe zastępują mi telewizję, a wieczory przeznaczam na mistrzów sztuki pisarskiej. W międzyczasie podnoszę ciężkie metalowe przedmioty.

Development Department

QA Manual Engineer

with Automative & ISTQB Foundation

Kierunek dedykowany osobom, które chcą mieć wpływ na jakościowe produkty cyfrowe. Jako tester oprogramowania – dowiesz się, jak testować oprogramowanie, aby znajdować błędy, zanim znajdzie je klient. Poznasz najlepsze praktyki, które sprawdzają się w przypadku każdego rodzaju testów. Nauczysz się niezbędnych narzędzi i nomenklatury istotnych do zrozumienia świata testowania. Poznasz zasady testowania, które sprawdzają się w przypadku każdego rodzaju testów.