Game Developer

Unreal Engine with 3D Design & Unity Foundation

Dedykowany dla osób, których pasją są gry wideo i programowanie. Kierunek wyróżnia się praktycznym podejściem do nauki, kładzie nacisk na zdobywanie potrzebnych w branży wiedzy i doświadczenia. Kierunek Game Developer oferuje praktyczną wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych technologii w branży, podstaw programowania, tworzenia gier 3D oraz projektowania gier na różne platformy. Praca w Game Devie, to także praca w teamach.

Game Developer

Unreal Engine with 3D Design & Unity Foundation

Dedykowany dla osób, których pasją są gry wideo i programowanie. Kierunek wyróżnia się praktycznym podejściem do nauki, kładzie nacisk na zdobywanie potrzebnych w branży wiedzy i doświadczenia. Kierunek Game Developer oferuje praktyczną wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych technologi w branży, podstaw programowania, tworzenia gier 2D i 3D oraz projektowania gier na różne platformy. Praca w Game Devie, to także praca w teamach.

Game Developer

Unreal Engine with 3D Design & Unity Foundation

Dedykowany dla osób, których pasją są gry wideo i programowanie. Kierunek wyróżnia się praktycznym podejściem do nauki, kładzie nacisk na zdobywanie potrzebnych w branży wiedzy i doświadczenia. Kierunek Game Developer oferuje praktyczną wiedzę z zakresu wykorzystania najnowszych technologi w branży, podstaw programowania, tworzenia gier 2D i 3D oraz projektowania gier na różne platformy. Praca w Game Devie, to także praca w teamach.

Początek sesji online:

25.11.2023, g. 10:00

O kierunku

Kierunek Game Developer Unreal Engine, with 3D Design & Unity Foundation — wyróżnia się praktycznym podejściem do nauki, kładzie nacisk na zdobywanie potrzebnych w branży wiedzy i doświadczenia. Na kierunku czekają najnowocześniejsze narzędzia pracy, praktyka, doskonalenie kompetencji przy ciekawych projektach i wciąż nowych wyzwaniach projektowych. Game Developer Unreal Engine, with 3D Design & Unity Foundation to doświadczenie różnych momentów rozwoju produktu, poczynając od pierwszych prototypów, po rozbudowane światy i optymalizację gry.

Praca w Game Devie to także praca w teamach. Uczestnicząc w kierunku, stworzysz swoje indywidualne projekty, a także będziesz współpracował w zespole developerskim. Nasi wykładowcy to praktycy – z bogatym doświadczeniem i pasją do tworzenia gier, którzy przeprowadzą Cię przez cały proces powstawania gry, co otworzy przed Tobą światowy rynek pracy.

Aby dokonać skutecznego przekwalifikowania zawodowego w Instytucie, nie trzeba mieć doświadczenia pracy w branży IT, ani też wykształcenia kierunkowego w tym obszarze. Kierunek Game Developer Unreal Engine with 3D Design & Unity Foundation realizowany w Digital Master Institute przygotowuje do podjęcia pracy zawodowej na wielu płaszczyznach.

Kierunek zawodowy Game Developer Unreal Engine with 3D Design & Unity Foundation oferowany przez Instytut został opracowany w metodyce Blended Learning charakteryzującej się najwyższą skutecznością w nauce zdalnej. Dzięki metodycznemu podejściu stworzono unikalne warunki sprzyjające wysokojakościowej edukacji. Kierunek skierowany do osób, które chcą zajmować się programowaniem i poznać cały wachlarz możliwości najpopularniejszych silników do tworzenia gier wideo.

Twórcy i mentorzy kierunku

AI Learning Support

Platforma dydaktyczna, na której odbywają się zajęcia, wspiera proces dydaktyczny za pomocą sztucznej inteligencji.

Certyfikat Mid/Regular

Kierunek w wersji PROFESSIONAL umożliwia zdobycie umiejętności od podstaw na poziomie znacznie wyższym niż Junior.

Team Learning & Motivation

Praca w zespole Agile to do 28 tygodni intensywnego zdobywania nowej wiedzy, praktyki i szerokich umiejętności.

Experiential Blended Learning

Efektywna nauka na Platformie Edukacyjnej w metodzie Experiential Blended Learning Management System.

Nauka wszystkich umiejętności, narzędzi i procesów, wymaganych, aby przebranżowić się i móc pracować w nowo zdobytym zawodzie.

Konsultacje w budowie profesjonalnego CV oraz portfolio ze zrealizowanymi projektami dają znaczną przewagę rynkową nad innymi kandydatami.

PROGRAM KARIERA — specjaliści HR zatroszczą się o coaching rekrutacyjny co pomaga dobrze zaprezentować się na rozmowach kwalifikacyjnych.

Nieograniczony mentoring z doświadczonym ekspertem, który analizuje realizowane zadania praktyczne i rozwiewa niejasności w procesie dydaktycznym.

Benefity w postaci profesjonalnego oprogramowania, materiałów dydaktycznych, subskrypcji prasy branżowej oraz wielu innych.

How is your IT English? — dzięki współpracy ze szkołą COACTION przeanalizujesz swój poziom języka oraz dowiesz się w czym możesz być jeszcze lepszy.

Program

  • Czym jest Unreal Engine?
  • Ekosystem Epic Games
  • Launcher Epic Games
  • Dokumentacja i Community
  • Pierwszy level
  • Source Control
  • Praca z Assetami
  • Landscape
  • Foliage
  • Oświetlenie
  • Wstęp do Blueprints
  • Wstęp do Gameplay Framework
  • Podstawowa optymalizacja
  • Tworzenie postaci gracza
  • Player Controller
  • Enhanced Input
  • Ustawienie i przełączanie kamer
  • Game Mode, Game State i Game Instance
  • Blueprint Function Library
  • Unreal Motion Graphics
  • Kolizje i interakcje
  • Respawnowanie postaci gracza
  • Implementacja interfejsu w Blueprintach
  • Debugowanie
  • Funkcje asynchroniczne
  • Animacje w Blueprintach
  • Save Game
  • Data Table
  • Wstęp do AI System
  • Behavior Tree
  • Analiza AI botów w Lyra
  • Podłączenie efektów do gameplayu
  • Implementacja menu gry
  • Game User Settings


  • Wstęp do grafiki 3D
  • Wstęp do Blender
  • Modelowanie w Blender: object mode, edit mode, sculpting
  • Teksturowanie w Blender: shading, uv mapping
  • Oświetlenie w Blender
  • Rendering w Blender / Cycles
  • Wstęp do Substance Painter
  • Animacja w Blender
  • Obsługa Static Mesh i Skeletal Mesh w UE
  • Materiały i Shadery w UE
  • MetaHuman i Megascany
  • Nanite, Lumen, RayTracing
  • Unreal Sequencer Cinematics
  • Niagara VFX
  • Post Process
  • Wstęp do programowania
  • Narzędzia wspierające 
  • Programowanie w Unreal Engine
  • Gameplay Framework
  • Struktura folderów dla plików C++
  • Tworzenie klasy, struktury, funkcji, zmiennych
  • Debugowanie gry w C++
  • Tworzenie postaci gracza w C++
  • Player Controller
  • Player State
  • Funkcje pomocnicze w Blueprint Function Library w C++
  • Unreal Motion Graphics w C++
  • Kolizje postaci i interakcje
  • Save Game w C++
  • Delegate w C++
  • Multicast Delegate w C++
  • Lambda / Predicate w C++
  • Implementacja 
  • PhysX 
  • Wywołanie i obsługa efektów w C++
  • Przenoszenie gracza między levelami w C++
  • Testowanie wydajności 
  • Debugowanie gry w Gameplay Debugger
  • Pakowanie gry na platformę PC
  • Unity vs Unreal Engine 
  • Actor vs Game Object
  • Praktyka z assetami
  • Podstawowa klasa w C# & Eventy Unity
  • Tworzenie postaci 
  • Game Manager
  • Tworzenie animacji obiektów
  • Particle System
  • VFX Graph
  • User Interface
  • Debugowanie w C#
  • Build dla PC/Mac
  • Projektowanie uniwersalne
  • Wykluczenie cyfrowe
  • Standard WCAG
  • Audiodeskrypcja
  • Multimedia
  • Dostępność architektoniczna
  • Pętla indukcyjna
  • Dostępność i użyteczność
  • Optymalna architektura informacji
  • Niewidomi
  • Programy czytające
  • Kontrast
  • Niezaburzona linia tekstu
  • Formularze
  • Badanie dostępności strony www
  • Typowanie podstron i elementów
  • Typowanie zadań
  • Badanie z użytkownikami
  • Skuteczne sposoby na rolę Junior 
  • Jak dobrze przygotować CV?
  • Dobre portfolio to więcej niż połowa sukcesu
  • Jak zrobić responsywne portfolio? 
  • Tematy na rozmowę rekrutacyjną
  • Właściwy wizerunek w sieci
  • Strategia płynnego wejścia do zawodu
  • Coaching rekrutacyjny pomagający dobrze zaprezentować się na rozmowach kwalifikacyjnych

Webinar / Demo zajęć

Dni otwarte w Digital Master Institute
Wybierz datę i zapisz się!
Spotkanie poprowadzą: Kamila i Ania

Informator

Pobierz teraz informator kierunku. Przeczytaj w dogodnym momencie, w razie pytań zapraszamy do kontaktu z Instytutem.

INTRODUCTION

(od podstaw do Junior Entry)

FUNDAMENTAL

(od podstaw do Junior Plus)

PROFESSIONAL

(od podstaw do Mid/Regular)

Porównaj!